« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U projektu Dani jabuka - dani zdrave hrane, tijekom listopada, sudjelovali su učenici 1., 2. i 3. razreda sa svojim učiteljicama.
Cilj projekta je bio educirati učenike o važnosti konzumiranja voća, posebno jabuka, usvajanje zdravih prehrambenih navika te podizanje razine svijesti o odgovornosti u očuvanju zdravlja.
Projekt se sastojao u istraživanju različitih načina korištenja jabuke u prehrani, prikupljanju tradicionalnih recepata s jabukama, izradi nastavnih materijala i zadataka vezanih za jabuke. Kroz razne materijale integrirali su temu jabuke u nastavu i korelaciju u svim predmetima. Učili su o tome kako je važno svakodnevno jesti voće, osobito jabuke, čiji se dan obilježava svake godine 20. listopada.
Učenici su kroz različite aktivnosti saznavali o zdravoj prehrani i tradicijskom obilježju jabuke kao zdrave hrane.
Naučili su kako razlikovati jabuke prema boji, veličini, okusu i sorti.
Nakon PowerPoint prezentacije o jabuci kao kraljici voća, učenici su sudjelovali u sljedećim aktivnostima:
- istražili vrste jabuka i zapisali sve zanimljivosti,
- prikupili i zapisali kulinarske recepte s jabukama svojih majka ili baka,
- zapisali mudroslovice o jabuci,
- napisali pjesmu jabuci,
- rješavali matematičke zadatke u kraljici voća
- kontrastom toplih i hladnih boja bojili jabuke, izradili košaricu za jabuku,
- napravili savijaču i kompot od jabuka, zatim ih degustirali,
- plesali u paru s jabukom na čelu uz pjesmu Jabuko, jabučice ,
- sudjelovali u radionici Zdravi tanjur (izrađivali životinjske oblike od jabuke) koju su integrirali u manifestaciju Dani kruha i zahvalnosti za plodove zemlje u našoj školi,
- izradili straničnike i poslali ih projektnim partnerima,
- izradili kutak u učionici i predstavili svoje radove,
- ispunili evaluacijski listić.
Jabuku su upoznali kao motiv u pjesmi, slikarstvu, glazbi, prehrani,…Gotovo svi učenici su bili vrlo zadovoljni projektnim aktivnostima, posebno onim praktičnim. Na kraju svega su izrazili želju za što skorijim sudjelovanjem u budućim sličnim aktivnostima.
Sve rezultate rada na projektu objedinili su u zajednički video uradak koji